התגובות לפיגוע המחריד: "לפעול לגירוש משפחות המחבלים"

    איתי גדסי 2 Comment on התגובות לפיגוע המחריד: "לפעול לגירוש משפחות המחבלים"

    התגובות לפיגוע המחריד שאירע אמש בו נרצח הרב רזיאל שבח הי"ד נמשכות: "הלב נקרע לרסיסים אל מול דמותו הייחודית, הלבבית והנדירה של הרב רזיאל שבח הי"ד, שמסר בעצמו נפש להצלת חיים ולהרבצת תורה ושמירה על יהדות בארץ ישראל"

    הרב שבח הי"ד (במרכז)
    16:10
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שבועיים לאחר ליל הניסים: צה"ל פינה שרידי טיל איראני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפיגוע המחריד בשומרון. הרב רזיאל שבח הי"ד אב ל 6 כבן 35 היה מתנדב בחלקת הרפואה של המועצה האזורית שומרון. היה רב ומוהל, כונן במד"א, תושב חוות גלעד. דמות בולטת בחווה היה מעביר שיעורים לילדים בישוב. קיבל תעודת הצטיינות. מתגורר בחוות גלעד מזה 10 שנים.

    התגובות לפיגוע נמשכות. הרב הראשי לישראל, הגאון רבי דוד לאו אמר כי "הלב נקרע לרסיסים אל מול דמותו הייחודית, הלבבית והנדירה של הרב רזיאל שבח הי"ד, שמסר בעצמו נפש להצלת חיים ולהרבצת תורה ושמירה על יהדות בארץ ישראל, אב לילדים רכים ותמימים, שנגדעו חייו על ידי מחבל נתעב שחיפש לרצוח כל יהודי באשר הוא. הרב רזיאל מצטרף אל כיסא הכבוד יחד עם קדושי וטהורי ישראל לאורך הדורות שמתו על קידוש השם. העם כולו מחזק את המשפחה ואת הקהילה ברגעים כה קשים, ויהי רצון שיאמר הקב"ה לצרותינו די".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "אני מביע צער עמוק ושולח תנחומים למשפחתו של רזיאל שבח, שנרצח הלילה בידי מחבל שפל. כוחות הביטחון יעשו כל שניתן כדי להגיע לרוצח הנתעב ומדינת ישראל תמצה עמו את הדין".

    יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי אמר: "ברוך דיין האמת: הרב רזיאל שבח, אב לשישה, מוהל, מתנדב, איש אשכולות, נרצח בידי מחבלים בני עוולה ושטופי שנאה. מחזק את תושבי השומרון ומחבק את בני המשפחה. השם יקום דמו!".

    שר החקלאות אורי אריאל אמר: "אני מגנה את הפיגוע המחריד בו נרצח הרב רזיאל שבח הי"ד מחוות גלעד, חובש במד"א, שהקדיש את חייו למען הזולת. הגברת הביטחון הוא יעד שאין להתפשר עליו והגיע הזמן לקיים את ההבטחות ולתת ביטחון לתושבים ביהודה ושומרון. כל יום ללא ביטחון לתושבים הוא בעל משמעות וזו ההוכחה לכך". השר אריאל הוסיף כי "יש לפעול לגירוש משפחתו של הרוצח כדי לייצר הרתעה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      קודם כל – ת.נ.צ.ב.ה. למה זה מגיע לנו הפיגוע? אך ורק לכפר על גזירת גיוס השמד והזימה. הצדיק ז"ל נהרג לכפר על גזירת גיוס השמד והזימה. ואנחנו גם חייבים כאן להביע קול מחאה על חילול קברו של התנא האלקי ר' שמעון בר יוחאי ובנו ר' אלעזר, נזדעזנו לשמוע ששלטון הרשע רוצה להשתלט על מקום הקדוש, מקום מנוחתו של התנ"א רשב"י ובנו ר' אלעזר, רוצים למסרם לידי השלטון, ולהפקיעה מידי ההקדשות המוחזקים על המקום ולהעבירו לידי מחללי דת ותורה. מקום הקדוש אשר אלפי ישראל פוקדים שם לשפוך שיח לפני בורא כל עולמים עומדת תחת סכנה איומה בתכניותיהם, [הם רוצים = גפני ליצמן דרעי ליברמן וכו'] הם רוצים עשות סביב מקום הקודש למקום מיועד לאספסוף ותערובת, לטומאה, לסמים, לזימה, לחילול שבת, למקום טומאה ח"ו וכו'.

      וכבר החלו בתכניותיהם, ויש עדים להעיד שכבר הרסו שם מערות, מי יודע מי נטמן שם, קדושי עליון, במערות אלו, אוי לעניים שכך רואות. התכנית שלהם – של מדינת אנשי רשע, הוא להשאיר רק את הציון לבד, וברצונם לעשות שם מדרחוב, שלא יוכלו להתקרב למקום עם כלי רכב, ויצטרכו ללכת מרחק גדול ברגל, הם רוצים לעקור את הכל, כולל מרפסת הכהנים, אשר יש שם כהיום כמה כוללים, וכן רוצים להקים שם פארק ארכיאולוגי, וכן רוצים להרוס את כל ההכנסות אורחים במקום, וכן לסגור את המקום בשעות הלילה, ולהוריד את המחיצה בחצר המערה, ואף בתוך היכל ציון המצוינת רוצים הם לחולל שינויים.

      המקום שהוא מקום קדוש, אשר גאוני צדיקי הדורות הקודמים כאשר פקדו את המקום, הגיעו לשם באימה ופחד, כמסופר על הקדוש הרמ"ק זיע"א, וידוע המעשה המובא בספר כבוד מלכים להגאון ר' שמואל העליר זצ"ל שהיה גאב"ד צפת, ומספר שבצעירותו שמע מהרבנים הספרדים הזקנים שאבותיהם ספרו שכאשר האור החיים הק' בא לצפת ומשם לפקוד את המקום בהילולא דבר יוחאי נסע לשם כשהוא רוכב חמור להר הקודש מירון לציון רשב"י ובנו, ובשעה שהגיע לתחתית ההר ירד מעל החמור וזחל על ידיו ורגליו מרוב פחד קדושתו ובכל הדרך זעק איך אני הולך להכנס במקום קדוש כזה שהוא שלהבת אש קודשא בריך הוא, ובמקום קדוש זה רוצים הם לשנות ולהפוך לאתר בילוי ותיירות בתערובת אנשים ונשים, ובכל מקום שרק מתחילים לחפור הלא טמונים שם קדושי עליון, וכבר הקציבו עבור כך קרן של חמישים מליון דולר, בעלי הקרן הם אנשים תמימים ששקרו להם שאין על התוכנית שום התנגדות רבנים ולכן הם מסכימים שמכספם יעשו השינויים. כבר דברו כאן מקודם שלפני שבע שנים כבר רצו לערוך שינויים ועצרו בעדם.

      לפני שנתיים היה דין ודברים והיה הסכם על כך שלא יעשו שום שינויים ואז פסקו, אבל כעת כאשר הם רואים את חלישות המלחמה נגדם חזרו במעשיהם והפרו את ההסכם והתחילו לממש תכניתם ולהוציא מזימתם אל הפועל ולהפוך את כל המקום למקומות בילויים. אם נצא כעת במחאה גדולה יווכחו שלא נרדמנו ח"ו, ובכך נוכל לעצור בעדם שלא יוציאו תכניתם אל הפועל.

      לפני שבע שנים כבר הכריזו הבד"ץ של העדה "אוי לנו שכך עלתה בימינו שמקום מנוחת הרשב"י מקום המיוחד לתפילה ולדביקות בהשי"ת שאלפי אלפי ישראל עולים שם לשפוך לב, יבואו זרים לירש ולעשות בהם כרצונם" כתוב שם שבי"ד הורו ש"חוב קדוש על כל אחד להרעיש עולמות וכל הגולה תהיה כמדורת אש עד שיסירו טלפיהם ממקום קדוש זה, ורק יהודים חרדים יתעסקו במקום כדין תורה, ואין לשום אחד כח להוציאם מבעלות ההקדשות, ויש לעמוד על המשמר".

      וכאשר נצא עכשיו בס"ד בקול מחאה גדול, ונעשה כפי יכולתינו, נוכל בעז"ה לבטל מזימתם, שישאר המקום קדוש וטהור ברשות ההקדשות ויתנהל ע"פ דעת תורה, וננצח אותם, ובזכות שנשמור על קדושת וטהרת מקום קדוש זה יעמוד זכותו של התנא האלוקי שלא יוכלו לעשות בו כרצונם, וכל העוסקים בהצלת מקום הקדוש מידיהם יתברכו בכל הברכות ממעון הברכות, וזכות ר' שמעון בר יוחאי ובנו ר' אלעזר תגן בעדינו ותמליץ טוב בעדינו, הצדיק נהרג לכפר על גזירת גיוס השמד והזימה, וכל הגזרות של הגיוס נעשה ע"י חכי"ם חרדים ביחד עם וועד הישיבות ימ"ח. ויה"ר שנזכה בקרוב לגאולה השלימה בב"א.

    2. 1

      בשנת תשע"ג כשעלה הנושא של גזירת גיוס השמד,
      מרן הרב שטינמן זצוק"ל אמר לפרסם בשמו בכל מקום,
      א, איסור גמור ללכת לצבא.
      ב, על ההורים לשמור ולהשגיח על הילדים שלא ילכו לצבא.
      ג. אסור לח"כים ולעסקנים להרשות להם לקחת.
      ד. חייבים למסור את הנפש על זה וללכת לכלא, חייבים להיהרג או לברוח מארץ ישראל.

      הרב שטינמן זצ"ל אומר שאסור להרשות להם לקחת אז איך הח"כים הבוגדים מוכנים למסור להם. מכסות ויעדים אימתניים של 54,000 בחורים ואברכים חרדים?!